❤ قصه شب های بی کسی...❤
❤ قصه شب های بی کسی...❤

ای کاش قانون همه دوستی ها این بود: یا رفاقت تعطیل، یا جدایی هرگز.


مرگ؟؟؟!!

 

❤❤مرگ را باور کردم زمانی که❤❤

در پستوی خاطراتم جایی برای زیستن پیدا نکردم

وقتی که خواستم نباشم او خواست بمانم

و حتی کلمه ای نگفت  که چرا راضی به نبودم نیست

همچنان حیرانم

حیران لحظاتی که سالهاست به نام من است و از آن من نیست

کاش این نقطه کور در سرنوشتم نمایان میشد

نقطه ای که هر روز به آخر خط نزدیک میشود  و خوب میدانم  این بار سر خطی ندارد



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت2:12---21 خرداد 1390
سلام وب قشنگی داری ممنون میشم به منم سری بزنی
من لینگتان کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 خرداد 1390برچسب:,

  توسط ❤Narges❤  |
 

 



امروز که نفس میکشی... بگذار با گذشتت دیگران شاد باشند... فردا که نباشی با گذشتشان... یک قدم تا بهشت فاصله داری......... @@@ خوشحال میشم که با من تبادل لینک کنید. و همچنین من را از انتقادات و پیشنهاداتتون بی بهره نذارید با تشکر:مدیریت وبلاگ*narges


 

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس سرکاری
اس ام اس فلسفی
اس ام اس تولد
اس ام اس دلشکستگی

 

 خاطرات خوب زندگی من.)مهدکودک(
 ¸¸.•*´•.ماه من غصه چرا؟خداهست.غصه چرا؟چرا؟¸¸.•*´•.
 ¸¸.•*´•. لب پنجره احساسم ¸¸.•*´•.
 افسوس...
 ¸¸.•*´•. هیچکس همراه نیست ¸¸.•*´•.
 ¸¸.•*´•. غصه چرا؟ ¸¸.•*´•.
 ¸¸.•*´•. دعای عشق ¸¸.•*´•.
 حرف هایی از ته دل،فقط برای خدا، از جنس باران
 به راستی عشق چیست؟
 ...
 چرا نماد عشق قلبیست که تیری در آن فرو رفته؟؟؟
 بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم ، بزرگ که شدیم چه دلتنگیم ...
 دلتنگت میشوم
 معنی واقعی عشق
 بمان
 بازهم اومدم.
 سلام ای آشنا...
 یادم باشد...
 شاید که فردا...
 بارها صدایت کردم.خدا
 تنهایم مگذار
 ولادت حضرت علی و روز پدر بر همگان گرامی باد
 ما منتظریم ...
 همه مرده بودیم...
 اولین شب آرامش
 یک حقیقت
 هرگز نخواب کوروش...
 روز جدایی...به تکرار باران
 روز آخر1...قبل از رفتن به مدرسه
 آرزو...
 چترهایی...
 فرشته بیکار
 روز های کودکی
 آدمهای ساده
 عشق بازي كار فرهاد است و بس ... دل به شيرين داد و دگر هيچ كس
 داستان عشق...مرگ یک رویا
 عشق
 سعی کن دریابی
 جلسه امتحان...
 قالی...
 مرگ؟؟؟!!
 امشب...شب آرزوها
 الهی...
 خدایا...
 دریا..
 آرزوي خيالـــي!
 شقايق...
 زندگی...

 

تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

❤Narges❤

 


دوستان عزیز سلام 

برای تبادل لینک آدرس لینک من را با نام رویاهایم ...در وب خودتون قرار بدید و سپس مشخصات خودتون را در فرم زیر قرار بدیدتا سیستم من هم شما را لینک کنه.

(http://royahayam.loxblog.com/)

از حضور گرمتون ممنونم

 منتظرپیشنهادات و انقادات شما دوستان عزیز هستم





سرگذشت در گذشت ارزوهاست
دایرکتوری وبلاگ های ایرانی
آرزوی مهیج (تفریح و سرگرمی ) جالب ترین مطالب دنیا حتما سر بزن
فروشگاه sing
سرگرمی و دانلود
عشق باور نکردنی
تنها امیدم فقط تویی...
سرگرمــی
تو به من دل بستی...
انجمن افتابگردون -انجمن خیلی توپ و باخال
اشک ها و لبخندها
ashkan0098
وعشق و تنها عشق
کمد آقای ووپی
و نیز...
دامنه رایگان برای وبلاگ...افزایش آمار بازدید
عشق پاک...
استان هرمزگان
گویند خدا همیشه با ماست×ای غم نکند خدا توباشی
قبیله یعنی یک نفر
آبی استقلالی
زندگی همراه عشق
زندگی همراه عشق
ترسناك ترين ها
bia2faz
تی تی سا
آقا مهدی گل
رویاهایم
مرجان جان
شهرسرگرمی
؟آرزوی مرگ...مرگ آرزو
دلنوشته های ژسرحوا دختر آدم
لبخندی به زیبایی رنگین کمان
فروشگاه بزرگ سارامین (خرید پستی)
ستاره جنوب
تمنای وصال
رامن راغمگین کردی
دهکده سرگرمی
سکوت سخت
ســـوکـــت رایـــانـــه
یاسی
تبادل لینک هوشمند
تهی از شور عشق
عشق
خشکسالی
بهار می آید...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0